zaterdag 25 februari 2012

Archieffoto #2 Wezelenergie

Leuk medium dat Twitter. Ik baalde als een kameel omdat mijn mini-laptop is gecrashed. Die heb ik morgen zo hard nodig om in de trein een stukje over bevers te tikken. En dan is daar een tweet van Henny Radstaak dat hij met marteronderzoeker Erwin van Maanen op pad is geweest. Het resultaat daarvan is zondagochtend te beluisteren in Vroege Vogels. Dat moet een mooi item worden.
Het neveneffect (prachtig woord) van deze conversatie is dat ik ineens niet meer met mijn hoofd bij die k*tcomputer ben, maar in de Alpen. Daar kon ik een tijdje een wezel volgen die op muizenjacht was tussen de rotsblokken. Wat een energie! Natuurlijk had ik alleen mijn compactcamera bij me. Iedereen die weet hoe traag de scherpstelling van zo'n 'sigarettendoosje' gaat, weet dat ik gewoon stinkende mazzel heb gehad met deze foto.
Weg rotstemming. Ineens bedenk ik me dat ik zes uur de tijd heb om naar buiten te kijken en om eindelijk eens serieus te beginnen in Het Maleise Eilandenrijk van Alfred Wallace. Dat beverstukje komt later wel.

2 opmerkingen:

  1. Nou gelijk heb je, geniet van de omgeving. Ik was graag meegegaan.
    Veel kijkplezier Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bevers???? Geïnteresseerd? Kijk op

    http://europesebever.blogspot.com/


    Groet van Willy

    BeantwoordenVerwijderen